marcins marcins
85
BLOG

[*] Odeszli na wieczną służbę... [*]

marcins marcins Polityka Obserwuj notkę 0

Informację o tragedii pod Smoleńskiem dostałem smsem od kolegi. Nie mogłem uwierzyć w to wszystko co słyszałem. Kiedy do mnie dotarlo to, co sie stało i ukazała się lista ofiar tej katastrofy, wróciły wspomnienia o tych, których kiedyś w swoim życiu spotkałem...

 

Janusz Zakrzeński- wybitny aktor, któego poznałem jeszcze w podstawówce, do której przyjechał aby opowiedzieć o swojej aktorskiej pracy. NIezapomniany Benedykt z "Nad Niemnem", odtwórca roli J. Piłsudskiego w corocznym happeningu "Warszawa wita Komendanta". Panie Januszu któż Pana teraz zastąpi? Któż - jak nie Pan - będzie nam mówił o patriotyzmie?

Paweł Wypych - kilka miesiecy temu był w mojej miejscowości, gdzie na spotkaniu z mieszkańcami mówił o działaniach Prezydenta wobec kryzysu. NIezwykle sympatyczny, uśmiechnięty człowiek. Będzie go brakować.

Janina Fetlińska- Senator RP. Na ostatnim zjeździe okręgu płockiego PiS zaapelowała o pomoc w odbudowie jednej ze szkół w Port-au-Prince na Haiti. Zawsze uśmiechnięta, życzliwa.

 

Spoczywajcie w pokoju...

marcins
O mnie marcins

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka